(Polski) Infoscan rozpoczął sprzedaż zdalnych badań bezdechu sennego na Filipinach

23.10.2018

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Firma telemedyczna Infoscan S.A. rusza z działaniami promocyjno – marketingowymi zdalnych badań bezdechu sennego w trakcie konferencji otolaryngologicznej w Manili (22-24 października). Spółka skierowała na rynek filipiński już pierwsze 25 urządzeń MED Recorder i rozpoczęła szkolenia lekarzy zajmujących się bezdechem sennym. Po starcie działań na Filipinach, Infoscan przygotowuje się do wejścia na inne rynki Azji Płd.- Wschodniej.

Infoscan we współpracy z singapurskim partnerem MedwoRx International rozpoczął zdalnej diagnostyki bezdechu sennego w środowisku otolaryngologów. Spółka już kilka miesięcy wcześniej przeprowadzała testy urządzenia i jest przygotowana do pierwszych wdrożeń. Na początku na rynek filipiński Infoscan skierował 25 urządzeń MED Recorder. Wraz z rozwojem działalności, w kolejnych kwartałach Spółka będzie zwiększała ich liczbę na Filipinach.

Umowa spółki z partnerem zakłada sprzedaż co najmniej 9500 badań diagnostyki bezdechu sennego w Azji Południowo – Wschodniej. Dzięki uzyskanej certyfikacji medycznej i radiowej Filipiny są pierwszym rynkiem w tym regionie gdzie zaczął działać Infoscan..– Nasz partner sprawnie przeprowadził proces certyfikacji i zaplanował działania promocyjne. W trakcie konferencji w Manili prezentujemy MED Recorder filipińskim klinikom i lekarzom, zarówno tym którzy już zdecydowali się na skorzystanie z urządzenia, jak i tym, którzy jeszcze go nie znają. Równolegle do startu sprzedaży na Filipinach przygotowujemy się do wejścia na kolejne rynki regionalne jak Indonezja i Malezja – zapowiada Bartosz Turczynowicz, Członek Zarządu Infoscan.

Infoscan w ramach podpisanej umowy z MedwoRx International otrzymuje wynagrodzenie 30 euro za każde badanie. Spółka dostarcza urządzenie i oprogramowanie do badania. Z kolei partner odpowiada za promocję rozwiązania, jego dystrybucję, zawieranie umów z klientami oraz prowadzenie szkoleń
w zakresie obsługi urządzenia i systemu telemedycznego na miejscu. Powyższy model działania umożliwia uzyskiwanie przychodów przez spółkę bez ponoszenia dodatkowych nakładów na lokalne struktury.

Sorry, no posts matched your criteria.